عطر باران

عطر باران

خوش آمدید
عطر باران

عطر باران

خوش آمدید

چلسی درخواست پوگبا را پذیرفت!

خبرگزاری فارس: پل پوگبا مهاجم فرانسوی یوونتوس در طول دو فصل اخیر در صف بیانکونری خوش درخشیده است و مشتریان زیادی از جمله رئال مادرید، بارسلونا، منچستر سیتی و چلسی را دارد.

وکیل پوگبا در مصاحبه که روز گذشته انجام داده بود اعلام کرد: اگر پیشنهاد 100 میلیون یورویی از باشگاه های متقاضی برای به خدمت گرفتن موکلش داشته باشد او این پیشنهاد را قبول خواهد و در غیر این صورت با یووه تمدید می‌کند. خبرگزاری فارس: پل پوگبا مهاجم فرانسوی یوونتوس در طول دو فصل اخیر در صف بیانکونری خوش درخشیده است و مشتریان زیادی از جمله رئال مادرید، بارسلونا، منچستر سیتی و چلسی را دارد.

وکیل پوگبا در مصاحبه که روز گذشته انجام داده بود اعلام کرد: اگر پیشنهاد 100 میلیون یورویی از باشگاه های متقاضی برای به خدمت گرفتن موکلش داشته باشد او این پیشنهاد را قبول خواهد و در غیر این صورت با یووه تمدید می‌کند.

در این راستا دیلی استار انگلیس مدعی شد: باشگاه چلسی آماده پرداخت مبلغ 100 میلیون یورو برای جذب پوگبا مهاجم فرانسوی یووه است تا کارش را در فصل نقل و انتقالات تابستانی قطعی کند.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که چلسی بنا بر ادعا شبکه کواتر اسپانیا با انتقال آزارد به رئال مادرید با مبلغ 89 میلیون یورو موافقت کرده است.
نظرات 1 + ارسال نظر
نر گس شنبه 14 فروردین 1395 ساعت 09:02 http://29mm.blogsky.com/

شمع به کبریت گفت :
از تو میترسم تو قاتل من هستی ...
کبریت گفت :
از من نترس ...
از ریسمانی بترس که در دل خود جای دادی ..!!!
عامل نابودی انسان ها تفکرات منفی خودشان است
نه عوامل بیرونی ..!؟

..........................
لینک شدین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.